Kolik chcete půjčit?
Často kladené dotazy
Jaké jsou způsoby poskytování půjčky?

Půjčky se převádějí na osobní účet Klienta.

Je nutné ručení pro získání půjčky?

Pro získání půjčky se ručení nepožaduje.

Jak rychle obdržíte půjčku?

Převod finančních prostředků na Váš bankovní účet je běžně zpracován do 15 minut od potvrzení o poskytnutí půjčky pokud je převod v rámci těchto bank: Československá obchodní banka, Česká spořitelna, MONETA Money Bank, Raiffeisenbank, Komerční banka a Fio banka. Pokud se jedná o převody do ostatních bank, bude doba převodu maximálně do 24 hodin.

Jak se zaregistrovat na stránce www.credit123.cz?

V registračním formuláři vyplnit všechny požadované údaje.
Potvrdit přečtení a souhlas s podmínkami smlouvy o půjčce.
Zaplatit registrační poplatek (1Kč) z Vašeho osobního účtu na účet společnosti GO Invex Finance s.r.o.
(V případě nezaplacení registračního poplatku do 120 hodin dojde ke zrušení registrace)

Jak správně uhradit registrační poplatek?

Pomocí internetového bankovnictví nebo bezhotovostně na pobočce banky z Vašeho osobního účtu (účet musí být veden na Vaše jméno).

Do platebního přikazu vyplňte všechny požadované údaje:


Účet: jeden z účtů Credit123.cz

Častka: 1 Kč

Variabilní symbol: Vaše rodné číslo (bez lomítka)

Zpráva pro příjemce: Potvrzuji sml. [kód vygenerován Věřitelem]


(Zkopírujte unikátní text potvrzení smlouvy a kód smlouvy do pole určeného pro textovou zprávu pro příjemce)


Unikátní text a kód smlouvy o půjčce slouží k vyjádření souhlasu Žadatele o půjčku s obchodními podmínkami smlouvy o půjčce.

Kdy a jakým způsobem dostanu dočasné heslo?

Během několika minut zašleme na Vámi uvedenou e-mailovou adresu – dočasné heslo, jestliže:


  • Vaše platba za registraci byla zaúčtována operátorem.
  • V platbě za registraci byly správně uvedeny platební údaje.
  • Platba za registraci byla provedena z Vašeho osobního účtu.
Proč mně nebyly zaslány přihlašovací údaje?

V platbě za registraci chybělo rodné číslo.
V platbě za registraci byl chybný či neúplný unikátní text potvrzení smlouvy nebo kód smlouvy.
Platba za registraci byla provedena v hotovosti a nebyl identifikován osobní účet Žadatele.
Platba za registraci ještě nepřišla na účet.

Co mám dělat, když chcí změnit svoje data?

Jestliže chcete změnit telefonní číslo, zopakujte platbu poplatku za změnu podmínek smlouvy (1 Kč) ze svého osobního účtu a do účelu platby uveďte nové telefonní číslo.

V příkazu k úhradě je potřeba uvést:


Účet: jeden z účtů Credit123

Částka: 1 Kč

Variabilní symbol: Vaše rodné číslo (bez lomítka)

Zpráva pro příjemce: Nové telefonní číslo


Jestliže chcete změnit e-mailovou adresu, zopakujte platbu poplatku za změnu podmínek smlouvy (1 Kč) ze svého osobního účtu a do účelu platby uveďte novou e-mailovou adresu.

V příkazu k úhradě je potřeba uvést:


Účet: jeden z účtů Credit123

Častka: 1 Kč

Variabilní symbol: Vaše rodné číslo (bez lomítka)

Zpráva pro příjemce: Nová e-mailová adresa


Jestliže chcete změnit bankovní účet, zopakujte platbu poplatku za změnu podmínek smlouvy (1 Kč) ze svého osobního účtu a do účelu platby uveďte nový bankovní účet.

V příkazu k úhradě je potřeba uvést:


Účet: jeden z účtů Credit123

Častka: 1 Kč

Variabilní symbol: Vaše rodné číslo (bez lomítka)

Zpráva pro příjemce: Nový bankovní účet


Pozor:
Jestliže nezadáte správně Variabilní symbol nebo Zprávu pro příjemce, Vaše platba nebude identifikována a zaúčtována.

Jak získat půjčku přes internet?

Pro získání půjčky přes internet potřebujete:

1. Zaregistrovat se.

2. Přihlásit se do systému credit123.cz – zadat svoji e-mailovou adresu a heslo.

3. Zvolit si nejvhodnější variantu z košíku půjček.

4. Potvrdit smluvní podmínky půjčky.

Detailní popis najdete v sekci "Jak získat půjčku"

V jaké výši se půjčky poskytují?

Poskytujeme půjčky od 1.000 do 25.000,- Kč
První půjčka pro nové zákazníky až 5.000,- Kč

Jak dostanu odpověď o poskytnutí půjčky?

Když splníte / nesplníte podmínky statusu Příjemce půjčky, zašleme Vám odpověď SMS zprávou na Vámi uvedené číslo mobilního telefonu o poskytnutí či neposkytnutí půjčky.

Co to je status Příjemce půjčky?

Je to Příjemce půjčky, který splňuje tyto podmínky statusu:

1. Pracující fyzická osoba.
2. Má v pořádku platební historii.
3. Nemá neuhrazené dluhy.

Jak je možné zjistit bilanci své půjčky?

Přihlásit se do svého profilu na stránkách www.credit123.cz. Po přihlášení do zóny uživatele najděte bilanci své půjčky k aktuálnímu dni v "Moje půjčky" > "Bilance pro tento den".

Jak vrátit půjčku?

1.Splatit půjčku můžete převodem peněz na jeden z našich účtů.
2. Splatnou částku musíte zaplatit do dne splacení nebo využít službu prodloužení termínu půjčky.
3. Při provádění platby uveďte jako variabilní symbol své rodné číslo (bez lomitka).

Detailní popis najdete v sekci “Jak vrátit půjčku”

Jak prodloužit termín splatnosti půjčku?

V případě, že chcete prodloužit termín splatnosti půjčky, je nutno:

1. Přihlásit se do svého profilu na stránkách www.credit123.cz;

2. Dostat se na záložku “Žádost o prodloužení půjčky”, zvolit si dobu na kterou chcete půjčku prodloužit;

3. Aktivovat prodloužení termínu splatnosti půjčky kliknutím tlačítka “Dále”;

4. Uhradit úroky, poplatek za půjčku a sankční poplatky, pokud jsou vyměřené ke dni podání žádosti o prodloužení půjčky.

Detailní popis najdete v sekci “Jak prodloužit půjčku”

Jaké jsou případné další náklady, které nejsou do celkových nákladů úvěru zahrnuty?

Do celkových nákladů úvěru jsou zahrnuty všechny náklady, které klient musí v souvislosti se smlouvou o úvěru zaplatit. Při řádném splácení úvěru, se na klienta nevztahují žádné další náklady související se smlouvou o úvěru.

Jaké jsou možnosti splácení úvěru poskytovateli včetně počtu, četnosti a výše pravidelných splátek?

Úvěr se splácí jednorázově (jednou splátkou), s příslušným poplatkem na konci termínu sjednaného úvěru.

V případě jakýchkoliv dotazů nebo problémů kontaktujte nás prostřednictvím e-mailové adresy info@credit123.cz anebo telefonního čísla +420 739 851 131

  • #
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #